Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Alla inlägg under maj 2012

Av Miley♥cyrus - 19 maj 2012 21:34

     "Fashion
     - Jennifer Lopez
     - Katy Perry
     - Miley Cyrus
     - Nicki Minaj
     - Zooey Deschanel


     "Sexigaste kvinna
     - Kate Upton
     - Katy Perry
     - Miley Cyrus
     - Rihanna
     - Selena Gomez


     »Favorit Twitter
     - Demi Lovato
     - Jimmy Fallon
     - Justin Bieber
     - Miley Cyrus
     - Ryan Seacrest


klicka här för att rösta på Miley!


kom ihåg att du måste skape ett konto om du inte redan har ett och vara inloggad för att rösta!


 

 

Av Miley♥cyrus - 19 maj 2012 21:21

Miley Cyrus har kommit en lång väg sedan hennes "Hannah Montana" dagar.

Den 19-åriga sångerska-skådespelerska synts på Lifetime "The Samtal med Amanda de Cadenet" på torsdag kväll och diskuterade hennes utveckling från en naiv barn stjärna att en självständig och ibland frispråkiga, ung kvinna.

Miley påminner om backlash hon mötte när hon släppte sitt krati "Can't be tamed" musik video under den sista säsongen av "Hannah Montana", sade "Även bara titeln att för en kvinna att säga att hon inte kan tämjas ... för en kvinna i världen med mitt ansikte säger "jag kan inte tämjas" när det verkligen är alla människor ville göra, tror jag visar hur sexistisk människor fortfarande verkligen är. "

Hon tillägger: "Folk är så rädd att se en kvinna att bli som" Detta är vem jag är och du kommer inte att ändra det. '"

När det gäller hur Miley började hitta sin egen röst, hon avslöjar: "Jag känner att jag var så utbildad i mina intervjuer är All-American eller något annat. Jag fick bara så in i vägen för att säga samma saker jag gjorde när jag var 12 år gammal. "

Hon förklarar: "Jag antar att jag slags insåg att hela mitt liv inte är ett gigantiskt tryck fest. Jag kan inte le hela tiden och alltid ha det perfekta svaret. "

Miley avslöjar vidare: "Jag fick till slut titta in och säga: 'Vad jag verkligen tycker om detta? Hur jag verkligen tror att eller är jag bara utbildas för att säga det? Eller har jag sagt det så många år nu att det är vad folk förväntar sig av mig att säga, så nu säger jag det så jag inte behöver säga något annat och vara kreativ? "

Idag är LOL stjärnan mycket mindre rädd för att säga vad hon tycker.

På frågan om att bli kallad en sexsymbol, säger Miley medan det är verkligen inte något som hon bestämde sig för att bli, "Jag tar det som en komplimang. Tack för att du tycker att jag sexig! "

Hon anspelar också i samtalet hennes tidigare förhållande med Nick Jonas, erkänner: "Jag hade min största sorg när jag var 14" och ger råd till sin 14-åriga jag.

Av Miley♥cyrus - 19 maj 2012 19:15

Miley Cyrus verkar alltid vara en del av en större diskussion oavsett om det är om relationer, viktminskning, barn Stardom eller musik.

Men Miley medger att hon är sjuk att sätta på en show och är redo att bara omfamna vem hon är och släpper det hon "ska" vara som en 19-årig Hollywood-stjärna. Om du tror att hon är sexig, bra! Hon är OK med det.

"Om människor tycker att [I am sexy] jag tar det som en komplimang" Miley avslöjade i en uppriktig intervju på livstids samtalet med Amanda de Cadenet på "The Coversation". "Tack för att du tyckerjag sexig!"

Miley är trött på människor som förväntar sig något från henne och vill bara 
 säga vad hon tycker och göra vad som gör henne lycklig.

"Jag känner att jag var så utbildad i mina intervjuer är All-American eller vad",  förklarade hon för Amanda de Cadenet. "Jag blev så in i vägen för att säga samma saker jag gjorde när jag var 12 år gammal. Jag antar att jag senare insåg att hela mitt liv inte är ett gigantiskt tryck fest. Jag ler inte hela tiden och har inte alltid det perfekta svaret. "

Och även om Miley medgav att hon alltid har hatat att vara ensam, började hon längta ensamheten efter super stjärnstatus blev för mycket.

"Jag var tvungen att le så mycket och jag var tvungen att säga så mycket av samma sak", Miley erkände. "Jag hade egentligen velat att titta in och säga: 'Vad jag verkligen tycker om detta? Måste jag verkligen att eller är jag bara utbildas för att säga det? Eller har jag sagt det så många gånger  nu att det är vad folk förväntar mig att säga, så nu säger jag det så jag inte behöver säga något annat och vara kreativ. "

Miley förklarade också att utsläpp av hennes singel "Can't be tamed" var ett stort ögonblick för henne, inte bara för att det presenteras henne i ett mer moget sätt, men det gjorde henne att inse vad folk verkligen tycker om sexualisering.

"Folk är så rädda för att se en kvinna att bli som" Detta är vem jag är och du kommer inte att ändra det, '"förklarade hon. "Även bara titeln att för en kvinna att säga att hon inte kan tämjas. . . för en kvinna i världen med mitt ansikte säger "Jag kan inte tämjas" när det verkligen är alla människor ville göra, tror jag att jag visar hur sexistiska människor fortfarande verkligen är ", Miley till, säger Amanda att samhället vill att hon ska" be sexy ... men på vår väg. "

På ett slut anmärkning, reflekterade Miley på vem hon är och vad hon skulle säga till sin yngre själv.

"Det finns tillfällen när du hör vad du ska vara så mycket, att du faktiskt förlorar vad du är", Miley förklaras.

"Jag säger alltid, om jag mötte mig, skulle jag gilla mig verkligen? Skulle du vilja vara din vän? Vi har alltid döma människor och vi lägger ner folk om de saker som vi inte tycker om oss själva ", Miley till, säger att hon är sjuk av unga flickor baserar sina självkänsla på sexuella normer i vårt samhälle. "Din värd är inte baserad på [kön], din värt baseras på hur du känner dig själv."

Av Miley♥cyrus - 19 maj 2012 19:08

I torsdags kväll arbetade Miley med Pharrell Williams! Han skrev Britneys Slave 4 U, Boys & Varför ska jag vara ledsen, och han producerade också låtar för Beyonce. Cris Crab, en artist som har haft musiken som produceras av Pharrell - twittrade igår kväll:

@ CrisCrab Had a great session last night
 W @ Pharrell och @ mileycyrus! People Get Ready!

@ CrisCrab in guitar for @ mileycyrus last night tracks amazing!

Pharrell producerade också Justin Timberlakes första album! Han har arbetat med stora stjärnor som Britney Spears, Beyonce, Shakira och mycket mer! Jag kan inte vänta att se vad de har jobbat på. Jag tror att Miley's nya musik kommer att bli fantastiskt!

Av Miley♥cyrus - 18 maj 2012 18:57

Hittar ingen video med den så ni får en link:)

Klicka här för att se!

Av Miley♥cyrus - 18 maj 2012 10:32

 


Molly Dunne är en 7-årig flicka som fick diagnosen pulmonell hypertension och HHT. En av hennes största drömmar var att träffa Miley. Några av Molly's vänner fick träffa Miley i Miami - Miley skrev ett meddelande till Molly som säger "Molly I ♥ you! Feel better sweets! "Miley kallas även Molly, några timmar innan hon gick bort.


"Jag är så ledsen att dela med alla som vi förlorade vår söta Molly på 3:30 AM i morse. Hon är i fred nu med änglarna. Tack alla för era tankar och böner. Hon var en otroligt modig liten flicka som kämpade hårt högra till slutet. "

En vän till Molly familj delade det Miley gjorde.


"Jag är så imponerad att Miley tog sig tid att ringa Molly inte bara en gång, utan två gånger, och har bett om Molly bild att hålla med henne. Ibland förvånar mig verkligen. Det är trevligt. Miley skulle flyga till Wilmington att se Molly på fredag. Jag tycker att fantastiskt. Igår kväll innan Molly gick bort, Miley kallas, inte fick igenom, kontrolleras för att se att hon hade rätt nummer och ringde igen. Mollys stora mamma Courtney Porstman sagt att Molly förstod vem det var på telefonen. Efter samtalet frågade de Molly om hon visste vem det var på telefonen. Hon log och nickade "ja". En liten touch av glädje över en mycket sorglig tid. "

Miley gjorde allt detta ut vänlighet hennes hjärta - inte för någon publicitet. Detta visar bara hur fantastiskt hon är som person och detta är en av anledningarna till att hon inspirerar mig. Jag hoppas att Molly kommer att vila i frid. xoxo

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards