Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Alla inlägg under juni 2012

Av Miley♥cyrus - 29 juni 2012 16:13

Efter tillkännagivandet av deras engagemang för tre veckor sedan, Miley Cyrus och Liam Hemsworth har varit tvungna att tillbringa tid isär som han filmer en ny film i New Orleans medan hon håller nere fortet i Los Angeles.

Men på onsdag kväll gjorde det lyckliga paret sina röda mattan debut som engagerade lovebirds.De deltog i 2012 australiensarna i Film nytta middag där Hemsworth fick australierna i Film Breakthrough Award. Chuck stjärnan Yvonne Strahovski även hedrades med skillnaden.

"Vi är glada att erkänna obestridliga talang och internationella framgångar två av Australiens starkast lysande stigande stjärnor," AiF presidenten Andrew Warne sagt.

Hemsworth såg till att hålla Cyrus stänga hela kvällen, kärleksfullt lägger handen på hennes knä under middagen och linda armen runt henne när de poserade för fotografier inuti evenemang på Intercontinental Hotel i Los Angeles.

Av Miley♥cyrus - 29 juni 2012 16:03

ÅH! Fyyy vad fin Miley vaa!



Miley fått priset för Breakthrough Actor vid Australiens Film Awards!

GRATTIS MILEY!

 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlek Klicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlek 

 

 
Nu är det lite blandat från röda mattan, bakstage och middagen!
Av Miley♥cyrus - 29 juni 2012 16:02

-peacemiley 

Av Miley♥cyrus - 29 juni 2012 15:54

Wilma har fått en fråga om hon kan skriva om alla Mileys tattueringar och nu är hon i Stockholm och firar lite av sin 13 årsdag som är nu på söndag!  Så jag som är gästbloggaren ( Karro ) har gästbloggat ( jag tror..) alla gånger det varigt en gästbloggare! Wilma kommer hem i dag men jag han inte blogga igår så då bloggar jag i dag!



 Miley har 14 tatueringar. Hennes senaste tatuering är av romerska siffror i armbågen. Hon har också "Just Breathe" på bröstet, "Love" i hennes öra, en drömfångare på sida och ett ankare på hennes högra handled, en "om" symbol på hennes vänstra handled, en skalle på hennes fotled, och "Love Never Dies" på armen.  På sin högra hand har hon 6 små tatueringar på sina fingrar: ett likhetstecken, ett peace-tecken, ett kors, ett hjärta, ordet "karma" och ett öga. 

Tatueringarna är inte i ordning


Miley Cyrus Just Breathe Tattoo

Just Breathe - Bara andas

Hennes första tatuering var orden "Just Breathe"som är tatuerat på vänster sida av bröstkorgen. Tatueringen avslöjades i december 2009. Tatueringen är en hyllning till ennes vän Vanessa (ni som läst miles to go vet vem jag menar) som dog av en lungsjukdom 2007 och hennes mor och far föräldrar som också dog i lungcancer.

Miley om tatueringen:

"Det påminner mig att inte ta saker för givet. Jag menar andning - det var något ingen av dem kunde göra, de mest grundläggandesaken. Och jag satte tatueringen nära mitt hjärta, eftersom det är där de kommer alltid att vara "

 

Miley Cyrus LOVE ear tattoo

Love - Kärlek

Andra tatueringen var ordet "LOVE" som är tatuerat på insidan av hennes högra öga. Tatueringen avslöjades i maj 2010. Tatueringens mening att man ska inte bry som om negativa budskap och bara höra positiva saker.

Miley om tatueringen:

"Det finns så mycket negativitet i världen och vad du behöver bara höra är kärlek. Folk försöker säga till mig, 'jag hörde bara någon säga det ena eller det om dig' och jag bara ignorera det för att det är irrelevant. Kärlek är det som gör världen att gå runt, och det ärallt vi behöver fokusera på."



Miley Cyrus dreamcatcher tattoo

Stor drömfångare:

I februari 2011 sågs Miley tatuerat in en stor drömfångare på hennes högra sida, största tatueringen Miley har hittills.

En vän om tatueringen:

"Det är en bild på en drömfångare som representerar hennes fyra bröder och systrar. Drömfångaren är till för att skydde de."



Miley Cyrus anchor tattoo

Ankare

Miley tatuerade in en ankare på hennes högra handled av konstnären Fabio Satori i Brasilien när hon var på sin stora turné Gypsy Heart Tour i maj 2011! Fabio, tatueraren förklade att tatueringen är en känsla av säkerhet för Miley.



Miley Cyrus Om tattoo

"Om" symbol - ॐ

I augusti 2011, skaffade Miley en tatuering på sin vänstra handled. OM är en helig symbol i hinduismen. Det är ett ljud ellervibration som representerar gudomlig energi.



Miley Cyrus finger heart tattoo

Hjärta - ♥

Miley har ett litet hjärta på lillfingret på sin högra hand som gjordes i september 2010. Nästan alla i Mileys familj har en likadan, Mileys mamma Tish har en, pappa Billy har en, Trace hennes storebror har en och Brandi hennes storasyster har hjärtat på samma ställe som Miley.



Miley Cyrus finger cross tattoo

Kors

Denna tatueringen vet jag ingenting om, vet ni? Kan nog vara nått om att hon är kristen.



Miley Cyrus peace sign tattoo

Peace tecknet

Denna tatueringen vet jag ingenting om, vet ni? Men jag tror på nått om fred, eftersom "Peace" betyder fred.



Miley Cyrus karma tattoo

Karma 

Denna tatuering avslöjades i juli 2011, mer vet jag inte. Vet ni?



Miley Cyrus equal sign tattoo

All LOVE is equal - All kärlek är lika

Den tatuering som Miley har är likhetstecknet på hennes ringfinger. Hon fick denna tatuering i juli 2011 och twittrade en bild av den med rubriken "All kärlek är lika" 

Miley om sin tatuering:

"När jag delade bilden på min tatuering på min Twitter-sida med texten: 'All kärlek är lika', en massa människor hånade mig, sa de, "Vad hände med dig? Du brukade vara en kristen flicka! "Och jag sa:" Tja, om du var en sann kristen, skulle du ha dina fakta rakt.Kristendomen handlar om kärlek."



Miley Cyrus ankle tattoo

Döskalle eller något liknande

Mileyoch hennes pojkvän skådespelaren Liam Hemsworth har matchande tatueringar på sina vrister som först sågs i augusti2011. Även om dessa tatueringar har ännu inte sets klart, så tror jag det är en slags döskalle.


Miley Cyrus Love Never Dies tattoo


Love never dies

I februari 2012 tatuerade Miley Cyrus 'Love Never Di
es' med små bokstäver på insidan av hennes vänstra arm, på hennesbiceps.

 Evil Eye - Onda ögat

Tatueringen är på hennes pekfinger på högra handen, det är ett öga som hon skaffade i march 2012. Det var tänkt att vara en Nazar, en symbol syftar till att avvärja det "onda ögat".

Miley Cyrus roman numeral tattoo

Romerska tecken

Mileys senaste tatuering är romerska siffror på insidan av hennes vänstra armbåge, som hon fick i maj 2012. Detta tatuering är fortfarande lite av ett mysterium som Miley har inte talat om det och det är inte självklart vilka nummer den representerar. Siffrorna är "VIIXCI", som är de nummer 5, 1, 1, 10, 100, och 1



Tror att det var alla, hoppas ni uppskattar inlägget! 



-peacemiley 



P.S jag är en gästbloggare så ni vet! karro!

Av Miley♥cyrus - 27 juni 2012 20:27

Imorgon ska jag åka bort med min moster och hennes man så jag kommer inte blogga någonting imorgon, jag kommer hem på Fredag men jag vet inte om det blir någon bloggning då heller eftersom att jag inte vet villken tid jag kommer hem! Det kanske blir en gäst bloggare men blir det inte det så bloggar jag allt nytt som hänt!:)


Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Skapa flashcards