Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Alla inlägg under december 2012

Av Miley♥cyrus - 25 december 2012 12:41


Så himla bra! Låten "Jolene" har Dolly Parton gjort, hon är Miley gudmor. 

Av Miley♥cyrus - 23 december 2012 14:35

 

Klicka för större format!

             



Av Miley♥cyrus - 22 december 2012 22:10

Din nya platina-blond gröda har orsakat en sensation - trodde du det för att få en så stark reaktion?
"Jag visste att det skulle bli en, för från början av tiden har en kvinna anses varm hade långt hår. Och jag tror det är så avstängd för om någon har förtroende för att klippa sitt hår, som automatiskt gör dem mer relatable eftersom de inte är blyg, de har en känsla av vilka de är. Dessutom känner jag mig som människor kan titta på mig och känna mig bättre och få en känsla av vem jag är, snarare än när jag hade mitt långa hår. Jag har inte företräder vem jag var på något sätt. Jag bar upp det i en bulle hela dagen eftersom jag inte visste vad jag skulle göra med det. Och då såg ut precis som jag inte bryr sig om mig eller lägga tid på vad jag ville se ut. "

Hur har din fästman reagerat?
"Liam [Hemsworth] har faktiskt varit den bästa, eftersom du hör hela ditt liv om hur kvinnor ska ha långt, härliga hår. Och varje film du ser där det är den heta drömtjej, hon har långt hår. Kanske är det gamla Hollywood, kanske det är det. Men nu är det så annorlunda utseende och så mycket bättre att se någons ansikte. Och det krävs mod att göra det. Det är inte skrämmande, men det är definitivt en adrenalinkick när de tar saxen i håret. Det tar lång tid att växa ut igen. Jag tror att det är skrämmande delen - växande ut, inte när du klipper den. Mine kan aldrig komma tillbaka! "

Är du fokusera på din musik just nu?
"Min nästa skiva är i grunden gjort - vi försöker bara ta reda på singel. Jag vill att min enda vara vad som kommer att representera hela posten, istället för vad som kommer att vara en hit för två veckor. Jag vill verkligen att det ska vara något jag kan vara stolt över. "


Berätta om videon du sköt för beslut, ditt spår med Borgore - det har du HÅNGLA Liam som är klädd som en enhörning!
"Han ville inte bara vara i en video festa. Så jag sa: "Bär förklädnad! Vara en enhörning och hångla med mig. "Det var mycket konstigt kyssa en enhörning. Min tunga var bara att gå in en plast enhörning [mask] hela natten! Vi har inte något extra, var alla människor i klubben våra vänner, och arbetade för öl och pizza och tårta! Det var som att vara på en fest. "

Är trevligt att ha en internationell fans?
"Det är för att jag känner människor i Europa vet vem jag är och [att jag] inte den typiska amerikanska, hålla allt buteljerat upp. Min favoritplats att utföra är London. Jag kan vara den jag är och mode är mer jag. Och britterna förstod ny frisyr före alla andra! "

Vad var det första albumet som du köpt, och som var dina idoler som lite "un?
"Jag gick och fick de två slumpmässiga skivor. Första gången jag gick, jag gick med min äldre syster och äldre bror. Jag fick Britney Spears med min äldre syster, för det var coolt för henne. Och jag var så upphetsad [när jag gick med min bror], för att få en Blink 182 rekord med en Parental Advisory klistermärke. Jag trodde att jag var så badass gå till skolan med min uttryckliga rekord -! Ha "

Är det rättvist att säga att du visste från en ung ålder som du marscherade till din egen melodi?
"Ja, säger min mamma att hon skulle höra mig tala för mig själv i mitt rum. Och jag inte pratade med mig själv, jag skrev låtar. Men hon tror att jag var en krypning! Men jag skrev poesi eller något. Jag visste att jag var annorlunda. "

Vad är det mest löjliga saken du har hört talas om dig själv?
"Jag dör varje vecka! Jag vaknar och min mamma är som, "Jag är så trött på det här!" Det är verkligen freaks min mamma ut när folk texten henne och inte sätta i sitt sammanhang vad de läser. De ska bara säga, "Är Miley OK? Vi läser bla bla bla ... "Och så är hon ett nervöst vrak. När jag var 15, mĺste jag varit gravid åtta gånger. Jag borde ha 27 barn just nu från varje berättelse som har varit ute. Jag är antingen gravid eller döda varje vecka eller så jag slut med min pojkvän, som är så konstigt. "

Har du en guilty pleasure?
"Candy! Och jag har precis börjat titta på alla dessa dokumentärer hälsokost så jag försöker att avvänja mig från det. Det finns nu en Kit Kat och Reese [jordnötssmör söt] mix som är så dåligt för dig och jag kan inte sluta äta dem. Liam har en riktigt dålig sött också, så det hjälper inte. "

Vad är det konstigaste mail du någonsin fått?
"Jag fick detta verkligen konstigt meddelande häromdagen. Den levererades till mitt hus. Jag får verkligen upphetsad när jag får e-post, så jag sprang ner och skrek: 'Jag har mail! "Och det var någon som jag inte visste att bara skickade mig bilder på mig själv och sade:" Vi trodde att du såg riktigt bra ut i dessa bilder, tänkte att du kanske vill ha dem. "De ville inte att jag skulle skriva dem eller något, ville de bara ge mig bilder på mig själv. Jag var som, "Jag har massor!" Det var det konstigaste sak. Och då de skickade mig en bild på min egen hund och sade: "Är inte det här bara ser ut som din hund, Ziggy?" Jag vet vad min hund ser ut! Så konstigt. "

Har skjuta så Undercover, om en ung privatdetektiv som går att leva i en kvinnoförening hus, lämna dig med alla beklagar att du inte gå på college?
"Jag är definitivt glad jag var aldrig i en kvinnoförening, eftersom det var mycket energi och en hel del tjejer. Eftersom flickorna i filmen är verkliga kvinnoförening flickor. Så detta var legit galen New Orleans kvinnoförening flicka tid! Det var faktiskt så kul, för trots att jag var i det, jag behöver inte leva i den, som jag fick gå tillbaka till mitt rum och göra min grej. Det är vad jag inte kunde hantera, inte har mitt eget utrymme, för alla bankar tillsammans. Den hängande och känsla av familj, men? Jag önskar att jag hade haft det. Eller en flicka rumskompis, men jag tror inte att det skulle ha slutade väl. Jag skulle kasta saker! "

Du spelar effektivt två karaktärer - den detektiv, Molly och bäcken, KVINNOFÖRENING flickan hon blir för hennes undercover arbete. Vilken av dem har du identifiera sig med mer?
"Definitivt Molly, för hur hon reagerade var hur jag kände om kvinnoföreningar innan jag började göra filmen. Jag trodde det var ett gäng tjejer som kör runt fnittrande, och det lät som en mardröm. Men jag upptäckte hur intelligent dessa flickor egentligen är. Och de band de har. Vi frågade dem vad som var deras minst favorit sak om KVINNOFÖRENING filmer och de sade: "Vi är inte dumma, vi alla i college!" Så vi försökte visa i hjärtat av relationen med flickorna. "

Av Miley♥cyrus - 22 december 2012 11:16

 

Klicka för större format!


           

Av Miley♥cyrus - 20 december 2012 22:59

 

Klicka för större format!

           

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Skapa flashcards