Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Inlägg publicerade under kategorin Miley Cyrus♥

Av Miley♥cyrus - 12 september 2013 15:35

Två veckor efter att Miley skapade rubriker för sin oanständig och over -the - top MTV Video Music Awards prestanda , en av nattens övriga showstoppers - Lady Gaga - kom till hennes försvar under den 11 september episodet av Bravo Watch What Happens Live .

När värden Andy Cohen frågade Gaga " Applause " sångaren om Miley "provocerande " We Can't Stop/ Blurred Lines " medley , svarade hon , " Jag menar , jag tror bara att alla behöver lugna sig och lämna henne ifred . Eftersom det är popmusik . Alla har rätt till sitt egna konstnärliga uttryck , och om du har ett problem med det , bara byt kanal . "

Gaga, inte främmande för kontroverser själv,  hävdade att Miley's förföljelse i media och på nätet har varit orättvis . " Jag förstår inte det ständiga behovet av att ständigt gå på och  hata om saker hela tiden eftersom , vad , hon är 20 år gammal ? Och om något , jag ger henne rekvisita , " den inbyggd New Yorker sa . " Du vet , hon växer upp framför hela världen och kanske inte är så nöjd med saker hon gjorde i sin karriär när hon var yngre och hon vill vara fri , så låt henne göra vad hon vill . "

Under Whatch what happens live efter showen, rensade Gaga också upp rykten om hennes påstådda fejd med en annan popstjärna . " Jag är en mycket stor beundrare av Christina Aguilera , " hon berättade Cohen . " Från allra första början av när min karriär började , det var allt denna kontrovers om två av oss . Jag kände alltid att det var väldigt orättvist . "

Hon fortsatte , " Allt jag vet är att folk pratade om Christina Aguilera och Lady Gaga i samma mening , och jag var ingen ! Jag tycker bara det är väldigt orättvist för någon att hetsa en annan kvinna mot en annan kvinna , särskilt inom loppet av musik när vi är alla bara försöker bli tagen på allvar . "


" Christina är en otrolig sångare och en otrolig artist ", tillade hon . " Från mig till henne , jag är så ledsen för allt som någon någonsin sagt till henne på grund av min existens . Och jag hoppas att hon aldrig känt något om det , för när jag var 15 , när jag sjöng "I Turn To You " så högt jag kunde försökte jag träffa alla hennes toner . Så hon var en inspiration för mig att ha ett bredare röstomfång , och jag tycker bara det är alla totalt nonsens det sätt som de gör det .

Av Miley♥cyrus - 12 september 2013 15:14

Miley's pappa Billy Ray Cyrus försvarade Miley efter att hon fått kritik över musikvideon till sin nya singel, Wrecking Ball.

 I musikvideon ser man Miley sitta på en rivningskula naken, Miley slickar också en slägga i klippet.

 Achy Breaky Heart Hitmaker Entertainment Tonight: "Jag är en låt man. En musiker sånagre-låtskrivare som älskar alla musikstilar.

"Men igen ... Jag kommer från den gamla skolan där det börjar med en artist och en låt ... kolliderar om det kommer ... i ett ögonblick där sången, sångaren, producenten, bandet och lyssnaren blir ett."

Han tillade: "Det skulle inte ha framhävde om Miley skulle ha slitna jeans och en flanellskjorta ... en Tux ... eller en nunna vana. Låten är en smash ... och hennes prestation högljutt på låten speglar hennes rötter och ren gudagivna talang. "

Miley själv försvarade också videon under en intervju med amerikanska radiostationen Z100, med We Can't Stop , sångerskan insisterar på att det handlar om "mycket mer" än nakenhet.

 Wrecking Ball videon har slått rekord på VEVO efter premiären som var i måndags (9 september), den har redan kommit upp till över 46,5 miljoner visningar hittills.

Av Miley♥cyrus - 10 september 2013 19:46

Klicka på bilden för att se den i fullstorlek

En ny dokumentär kommer att visas på MTV 2 oktober. Jag vet inte om det datumet gäller i Sverige också men jag återkommer med det. Men jag länger otroligt mycket på att få se den!


Av Miley♥cyrus - 10 september 2013 19:17

Ätnligen har den kommit ut! Får alltid gåshud när jag lyssnar på den här låten. Tycker den är så himla bra. Musikvideon är sjukt bra! Den är fin eller var man ska säga. Men i alla fall, tycker om den sjukt mycket!

Av Miley♥cyrus - 10 september 2013 19:13


Yeey! Äntligen ska Miley vara med på Saturday Night Live igen! Miley kommer inte bara vara host på programet utan hon kommer också att uppträda. 

Efter det så är det inte långt kvar tills hennes nya skiva "Bangerz" kommer ut (8 oktober) 

Av Miley♥cyrus - 2 september 2013 18:41


Vill så sjukt gärna göra det där!!

Av Miley♥cyrus - 2 september 2013 18:31


Spola fram till 22:16 för att lyssna när han pratar om Miley!

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards