Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Inlägg publicerade under kategorin Tidningar♥

Av Miley♥cyrus - 11 augusti 2012 15:56

Miley's nummer i Marie C är officiellt ute i New York. Denna bilden är tagen i NY med Miley och Liam's nummer av Men's Health. Cute. Mc!



-mcforrealzzz

Av Miley♥cyrus - 9 augusti 2012 19:16


-mileycyruscity

Av Miley♥cyrus - 9 augusti 2012 19:14



-mileycyruscity

Av Miley♥cyrus - 9 augusti 2012 10:08


  Miley Cyrus gränser i hennes rymliga bakgård i Kaliforniens palm-dubbade San Fernando Valley bär en figur-flaunting halv-shirt, Daisy Duke cutoffs och nitade sneakers plattform, ett utseende så redneck-snål att genom kvällen, kommer bloggare har korsfäst henne för det. Inte för att hon bryr sig. Cyrus har aldrig varit i bättre form, både fysiskt och känslomässigt, en 19-årig smällare med tvättbräda abs, en rökig skratt och en smutsig mun, som dessa dagar bär ungefär lika mycket likhet med hennes tidigare Disney-stjärnan själv som en Mojito liknar en läsk. Nafsa på Cyrus "klackar är en tumlbing förpackning av fyra räddningshundar, medan en femte, en bulldogg vid namn Ziggy vilar inuti. Tidigare åt Ziggy två Jacquie AIChE armband rätt off hennes handled. "Hon är en envis liten tik, att en" Cyrus säger hennes röst syrlig och påminner om sitt hemland Nashville. "Hon lyssnar inte på mig. Hon är kär i Liam. Hon älskar mig när han är borta, men hon är helt åt mina diamanter på syfte. Hon var pooping dem hela morgonen! " Den Liam hon hänvisar till är Cyrus nypräglade fästman, Australian import Liam Hemsworth, det band 22-åriga stjärnan i The Hunger Games och hennes pojkvän under de senaste tre åren. Paret bor tillsammans i 8.000 kvadratmeter villa i medelhavsstil Cyrus "familj en gång bodde i. Hon flyttade tillbaka i förra året när hennes föräldrar flyttade två dörrar ner. Cyrus mamma, Tish gjorde det mesta av utsmyckning tenderar vilket mot överdimensionerade Öst-influerade stycken, rejäla bord gjorda av regenererad trä, en jätte, modern soffa som Cyrus och Hemsworth "sömn på hela tiden", och andliga inslag som en sten Buddha och målade, träkors som Cyrus har samlats i sina resor. Här omgiven av höga träd och säkert förskansade inne i henne palatsliknande bostad, har Cyrus utter integritet. "Det är lite av en svart hål. Och ingen kommer att knulla med mig när P. Diddy bor tvärs över gatan ", skrattar hon. Cyrus fortsätter otroligt nära med sina föräldrar - hennes pappa är landets crooner Billy Ray Cyrus - och spänner över Bob Hope änka gräsmatta få åtkomst till deras grind. "Hon gav mig tillåtelse", säger hon, sött. "Om Liam reser och jag känner krypt ut, kan jag gå till mina föräldrar". Eller jag går dit på morgonen för kaffe. Det är verkligen konstigt [sova] i mina föräldrars rum. Nu är det mitt rum, och Liam är på min pappas handfat och jag på min mammas. Det är verkligen konstigt, men också riktigt cool. Första gången jag någonsin träffat eller hängas ut med Liam var här. När han först flyttade till Amerika, hade han inte någon familj här, så vår familj blev hans. Det är där alla våra minnen är gjorda. " Fast hon kommer inte att avslöja exakt hur hennes fästman dök frågan medger hon att det hände hemma och var en "fullständig överraskning". Ingen, inklusive hennes föräldrar, visste att det skulle komma. "Jag hade ingen ingång", Cyrus, säger hennes förlovningsring, en 3,5-karats Neil Lane diamant ligger i ett gult-guld band med fina filigran detaljer. "Vi hade varit typ för att tala om [bli engagerade], och jag såg något liknande online på en punkt och tyckte det var riktigt vacker, men jag brukar ha ökade guld. Jag älskar att det är gammalt och har en historia. Och jag är glad att det inte ser ut som något annat jag bär. " Cyrus avfärdar sakkunnigt kritiker som hävdar att hon är för ung för att gifta sig. "Livet är för kort för att inte vara med den person du vill vara med", säger hon. "Jag vet inte riktigt bryr sig om bröllopet eller papper så mycket som jag gör det löfte vi har gjort varandra. Och vi vill ha en lång förlovning. " Hennes föräldrars lång - och ibland ojämn - äktenskapet har visat sig vara en modell för deras förhållande, säger Cyrus. (Hennes föräldrar separerade kort i oktober 2010 över spekulationer om hennes mors ryktas affär med rocker Bret Michaels). "Mina föräldrar lärde mig alltid att du inte lägger ner varandra. Om någon av er har en idé, är det alltid en bra idé ", säger hon. "Häromdagen Liam sade han kanske vill göra en klädkollektion. Om han vill prova att fuck yeah - han bör gå för det! Du sätter upp varandra, upp, upp. Dessutom, om du kämpar, fortsätt du fokusera på hur du mår. Du säger "Jag ont", inte "Det är därför du skruvas upp". " Även Cyrus talar soulfully och moget om hennes relationer, finns det ibland blinkar i 19-år gammal, en TORR barn privilegium som kom för henne intervju Split läppen från roughhousing med hennes hundar endast en timme tidigare. Under en rundtur i grunderna, visar Cyrus av en ganska gård att hon och Liam planerar att förvandlas till en skatepark, komplett med en ramp. När våra samtal svänger mot barn, Cyrus axelryckningar. "Vem vet?", Säger hon. "Liam och jag har en riktigt bra relation. Det tog bryta upp en eller två gånger eftersom jag var ung och omogen och ville göra saker som jag hade ännu inte lärt att göra. Han var äldre, så det var som om han hade redan gått igenom skolan. Vid något tillfälle du inser dessa människor du umgås med är dina 'party-vänner ", de är inte att ge ett skit om dig i 10 år. Då du kommer ihåg vem du verkligen vill omkring dig. " När de inte arbetar, paret är startingly lågmäld. Nej Page Six-koreograferade nätter, ā la Kim och Kayne. "Vi är ganska mycket alltid här", Cyrus säger. "Jag är super-antisocial och en sådan homebody. Men allt jag behöver finns här: Mina föräldrar är två dörrar ner, jag har en Pilates studio och en inspelningsstudio, och Liam kan se och redigera sina filmer i screeningen området. Om jag kommer att behöva ta itu med kuk paparazzi när jag lämnar, skulle jag hellre bara göra allt här. " Och ändå, även i denna femstjärnigt bunker, det finns fortfarande inte att komma undan sjabbiga tabloid spekulationer om deras förhållande. "Folk kommer att säga," Åh, är Liam så nära Jennifer Lawrence. "Ja, ja - de sköt en film tillsammans! Han ska ignorera henne eftersom hon är en tjej? Jag kunde stå bredvid en kille som bär en regnbågsfärgad tröja som säger "Jag är gay" och folk skulle ändå skriva, "Vem är den där killen med Miley?" Det är allt skitsnack. Lyckligtvis är ingen av oss super-avundsjuk. Vi känner varandra och skulle aldrig göra något för att skada varandra. " Cyrus närvarande linda upp arbetet på ett än så länge obetitlade, genre-bending nya album säker på att krossa hennes rykte som pop docka. Hon samarbetade på några låtar med hip-hop mega-producent Pharrell Williams, som nådde ut till henne förra året efter hennes mycket publisized Savlia incident, som fann den tidigare Hannah Montana-stjärnan smällde av föräldrar och pressen för en video som visade henne röka vad hon insisterar var Salvia växt - hallucinogen, men helt lagligt. "Pharrell sa:" Var inte illa upp eftersom detta är hur jag pratar, men [jag tänkte] att tiken faktiskt lever. Hon är inte sitter med sin Momager s kedja på hennes dörr. Jag vill frigöra den tik. Jag vill henne ur buren, '"Cyrus, säger intensivt, hennes stora blå ögon vidgas. Under fyra veckolånga sejourer på sin Miami studio, inspelad hon flera låtar, alla i stort sett självbiografisk. "Jag har aldrig jobbat så förut" Cyrus minns. Jag pratade med honom som han var en äldre bror, och allt jag sa gick in på banan. [Jag berättade min chef Bruce Flohr], jag behöver inte pengarna. Jag bryr mig inte om jag gör en krona på detta. Låt mig göra en bra skiva. "Jag kom i där med Pharrell, och det var magi. Åh, dude, jag är så lycklig. " Fast både hon och Hemsworth är unga och ambitiösa, de är också ytterst medveten om hur karriären har på varandra. Cyrus säger att hon läser Hemsworth manuskript och han kritiserar hennes musik. Målet: att aldrig känna sig osäkra att en roll eller ett projekt på något vis skulle undergräva deras förhållande. "Du vill se till att du gör de bästa besluten för de människor du älskar", säger hon. "En film kommer ut och folk glömma det. En post kommer ut och folk glömma det. Det är inte värt att göra någon du älskar [missnöjd] under en [kreativt val]. " Som Cyrus berättar, fångar henne förlovningsring de sista strålar av sol och flimrar, en månstråle fastspänd på hennes finger. Det är uppenbart att hon är kärlek och spännande att se vad som kommer härnäst. "Du ser alltid 70-årig man som driver Bentley. Han räddade sitt liv och nu han kommer att göra något galet. Liam och jag är verkligen tur eftersom unga människor oftast inte har råd att göra de saker vi gör. "Hon speglar en stund, sedan bryter sig in i en bred grin. "Du ska köra en Bentley när du är ung och varm. Det är då man ser knark! "Miley Cyrus har talat, y'all.


Texten är översatt på google!

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Skapa flashcards