Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Inlägg publicerade under kategorin Intervjuer♥

Av Miley♥cyrus - 16 september 2013 17:00

Miley bär en oversize tröja och ingenting annat , uppkrupen i en enorm släpvagn parkerad utanför Soundstage 24 på Paramount Studios i Los Angeles . Hon har just packat upp hennes " kit ", vilket är vad den 20 - åriga popstjärnan kallar gymväska full av over-the- top , blingy , fantastiska tillbehör som hon tar överallt . Det finns Chanel logo hängslen och bälten , Versace Medusa halsband och broscher , spetsade stiletter, hattar , och mil av glänsande guld kedjor . " Jag vet aldrig när jag kommer att vara en , photoshoot ! " Och behöver lite konstiga grejer att piska . " Tänk om det finns en plötslig svärm av paparazzi ? Eller ännu värre : " Vad händer om jag får en fotoshoot och min stylist bara suger ? Så jag ta med mitt egna skit . " Miley , vars fjärde album , Bangerz är ute denna månad , i dag filmar en MTV promotion - och , mycket riktigt , när hon är klädd i en åtsittande vit Crop Top och små svarta shorts , hon kollar i hennes kit och hittar lager på guldhalsband och en lågt hängande vintage Chanel kedje bälte .

Det har varit ett år sedan " Jag började försöka ta över världen ", säger hon , omedvetet omskrivit en kommentar som Madonna gjorde på American Bandstand nästan för tre decennier sedan , när hon själv var en över - accessorized twentysomething . ( 1984 , frågade Dick Clark vad hennes framtida planer var , svarade Madonna , " Att styra världen . " ) Det hela började när en fräsch Disney-stjärnan rakade sidorna och baksidan av huvudet , lämnar en chock av platina på toppen. " Det förändrade alla andras liv mer än det förändrat mitt, " säger Miley med ett skratt om sin nya "göra . Men hon skojar inte : Sedan inslagningen av Hannah Montana -serien under 2011 , har den lilla flickan som levde  ett dubbelt liv på en topprankad barn TV-show reemerged i offentligheten som en provokativ pop sensation .

Det nya utseendet hade tydligen varit bryggning under en tid . Cyrus släppte albumet inte kan tämjas under hennes sista år som Hannah Montana . När serien inslagna , semiretired hon . " Jag tog fart och jag ville bara festa . Jag arbetade så hårt , och jag ville köpa ett hus och bara chill . " Hon flyttade ut ur huset hon delade med sina föräldrar , Södra crooner Billy Ray ( han i " Achy Breaky Heart " fame ) och Tish Cyrus , och i med sin fästman , Liam Hemsworth . " Jag var en vuxen när jag var tänkt för att vara ett barn . Så nu är jag vuxen och jag agerar som ett barn ", säger hon . Det finns tillfällen när jag sitter i min stora ole house och jag är som, " Jag kan inte tro att jag får vara här ensam . ' " ( Hon och Hemsworth har enligt uppgift på och av och på igen , men hon avböjer att prata om deras relation . hon kommer dock säger att hon fortfarande planer på att gifta sig . småningom . " jag definitivt inte har tid att ta itu med ett bröllop just nu . men jag kommer någon gång . " ) hon köpte en bil , en vit Maserati med en Ferrari-motor , och byggde en skate ramp i hennes bakgård eftersom hon var alltför känd för att gå till skate parker i hennes närhet . " Jag vill att mitt hus för att vara den part hus ! " Säger hon , blinkar ett stort leende klädda i ljust - rött läppstift .


På punkten om festande , ger Cyrus upp Justin Bieber , vars tonårsupproret är i full klivet ( vilket framgår av apan incidenten och nakna YouTube serenader ) . Hon vill utveckla de råd hon nyligen gav honom : " Jag säger inte att du måste ta en paus för att du är galen . Jag säger att du behöver ta en paus så att du kan vara galen , och folk kommer inte att döma dig . Du kommer att göra dumma grejer här på ut . Men gör det på din egen tid . Gör det på ett säkert sätt . Du har råd att skydda dig själv och ändå ha kul . " Hon liknar det till kändisar som blir arresterad för rattfylleri . " Varför inte de bara få en drivrutin ? "

Blinged ut , bländande platina , och med att banka kropp på displayen , är det klart att Cyrus är i förarsätet på sin nya image . Ta mycket surrade - om musikvideo för sin hit " Vi kan inte stanna , " som visar henne cavorting erotiskt med naturlig storlek plushy leksaker . " Vi är i en värld av selfies ", säger hon om de okonventionella glamour skott i videon . " Jag sa till mitt skivbolag : " Det här är första gången jag visar er vad jag föra till bordet som konstnär . Om detta går fel , behöver du aldrig lita på mig igen . Jag vill vara din lilla docka . Men om jag har rätt , då du vet att jag är något på spåren . ' " I själva verket var hon på något - videon plågats upp nästan 11 miljoner visningar på sin första dag på Vevo.com .

Hennes förmåga att twerk , ett slanguttryck för hip - hop varumärke av bytet popping , debuterade i videon också. Cyrus säger att hon lärt sig att twerk när hon skulle resa till Atlanta från sitt hemland Nashville och gå till parkeringsplats dance - offs med flickvänner . De skulle lyssna på musik på bakluckan partier och öva gyrating sina nedre halvor . " Inte landets flickor som bär de små volanger kjolar och cowboystövlar , " tillägger hon . Det räcker att säga , hon försöker att inte trampa på Taylor Swifts torv . Vad är Cyrus land nisch ? " Det finns ingen tjej därute talesman för landets flickor som Turnt upp . "

Medan Cyrus är späckade med attityd , hon höll fötterna på marken banade av hennes berömda far . " Mina föräldrar hade alltid pengar , och jag har alltid funnits här branschen , så jag hade inte mitt sinne blåst eller blivit besatt av att vara känd ", förklarar hon . Innan du flyttar , vid 13 års ålder , med hela sin familj till LA för att filma Hannah Montana , levde hon på en 500 - acre gård där barnen kunde göra vad de ville . Hennes nya California liv var inte så annorlunda . " När jag växte upp , visste jag inte ens märker att jag började göra alla dessa pengar . Det är något med nya pengar som gör att människor förändras . Men jag har aldrig inte har [ pengar ] . Så när jag fick det , blev jag inte besatt av att ha det . "

Hon litar på sina instinkter , och körs med en diskret publik . " Häromdagen såg jag att Lindsay Lohan var att bli av med , liksom , 80 av hennes vänner att hon vill klippa ut de giftiga människor . Jag är som , " Älskling , du kommer att behöva flytta ut ur detta universum eftersom vart du än går finns giftiga människor . ' ? " Hennes bästa vän är hennes makeup artist , och de flesta av hennes vänner är inte kända - och är pojkar . Hon gillar när de ber att köra henne Maserati , och hon låter dem .

Hennes makeover mentor och album medproducent är Pharrell Williams , som hade två hits i hans egen här sommaren . ( Du skulle behöva leva under en sten för att ha missat hans " Suddiga Lines " med Robin Thicke och " Get Lucky " med Daft Punk . ) " Hans filosofi är att det inte är vad du bär , det är hur du bär den. Det handlar inte om musiken du gör , det är hur du gör det . " Hon säger att han uppmuntrade henne styling i " Vi kan inte stoppa " video också . " Jag känner mig som varje flicka försöker ha en skönhet skott och bevisa att de är " mode . " Men jag kan vara i vita leggings och en vit sport bh och jag är på en helt annan nivå av skit som dessa flickor don 't ens få ännu eftersom de inte vet hur man gör det . " Cyrus kallar Williams henne " rock ", den ena mannen hon kan lita på med sin musik .

Han är lika översvallande om Cyrus , som lämnade ett bestående intryck på deras första möte . " Jag kommer ihåg att säga att hon var annorlunda , " Williams minns . " Hon var mycket tydlig om vad hon gillar . Jag tänkte , " hon har något . ' ? " Hur var det att jobba tillsammans på det nya albumet ? " Hon har en galen sortiment som du inte skulle tro . Och jag gillar verkligen att hon uttrycker sig . " Han är inte orolig för henne falla av den djupa änden heller , som så många andra barnstjärnor . " Det har mycket att göra med sina föräldrar och hur hon växte upp ", säger Williams . " Det finns en sak som Southern folk förstår att det är svårt att sätta ord på . " Kanske är det just det : Även om Miley är en andra generationens artist , de Cyruses fortfarande inte showbiz folk .

Därför har hon lagt agerar på sparlåga nu . " Jag bryr mig egentligen inte att göra något skådespeleri - wise ", säger hon . " Jag vill göra alla mina musikvideos så episkt att det känns som om jag fortfarande involverad med skådespeleri . " Hannah Montana kan ha bränt henne . " Jag var tvungen att ha [ producenterna ] sätta sollampor inuti eftersom jag började bli deprimerad av en brist på vitamin D , " säger hon om seriens två senaste säsongerna , efter franchise expanderat till filmer och världen turer konsert .

Miley har sysslat med mode också , men hon var inte helt uppfyllt . Hon inked ett avtal med Walmart under 2009 , sedan blev besvikna när linjen inte blev som hon hade hoppats . " Jag gick in där och såg ut som en valp på en T - shirt . Jag var som, " Det här är inte vad jag ville . " Jag ville skinny jeans , jag ville välsigna Walmart med jeggings ! " ( Walmart ned linjen under 2012 . ) Hon säger att hon älskar smycken och skulle överväga att göra det , när hon har tid : " göra riktiga grejer med hög kvalitet . Inte kvantitet . Men inte förrän jag vet att jag kan ge det 120 procent . Jag vill inte bara smälla mitt namn på någonting . "

Allt som återstår är Miley och hennes musik . Som visar sig vara den enda i hennes liv som inte är att betona henne . ( Förutom hennes egen uppgift stenig relation , hennes föräldrar separerade och sedan förenas i sommar - annat ämne hon inte vill diskutera . ) " Jag är någon som bryr sig om de verkliga saker i livet . Det finns saker som är personlig att betona ut mig , men min karriär ? Det påverkar inte mig . Jag vet att jag gör vad jag borde göra . " Hon lyfter hennes fingrar , som tippas med långa dolk naglar och staplas i guldringar och knuffar henne platina slår ut ur hennes ansikte . " Jag är inte rädd för någonting . "


Den här är från Harper's Bazaar. Jag har översatt den på google översätt. Som ni flesta nog vet så kan det bli lite konstigt när man översätter där. Jag skulle gärna fixa till texten med eftersom att det kommer några hem till mig snart och texten är ganska så lång så hinner jag inte det. Men jag hoppas det går bra att läsa ändå!:)

Av Miley♥cyrus - 15 september 2013 16:59

Miley har avslöjat att hennes kommande samarbetet med Britney Spears var en följd av ett telefonsamtal från "Gimme More" sångare.

Miley medgav också att paret - som har samma manager - har velat arbeta tillsammans under ett tag.

"Vi har försökt att arbeta tillsammans förut och jag kände att det måste vara att rätt tid," Berättade Miley för Alan Carr: Chatty Man (13 September).

"Efter "We Can't Stop "kom ut, ringde hon och sa hur mycket hon älskade låten.

"När hon först  hörde låten visste hon inte att det var jag, och när hon såg videon och bara förälskade sig i videon," sa Miley.

"Jag tror att det påminde henne om vad hon gjorde när hon var 20 och känslan av att vilja frigöra sig och representera så många tjejer, och så var det coolt att kunna få henne med på låten," förklarade hon .

Miley sade också att Spears har länge varit en idol.

"Jag tror inte det finns någon pop idol som jag bryr mig om mer än jag bryr mig om Britney, eftersom det var den första cd jag någonsin köpt," berättade hon för Carr.


"Jag tycker det finns så mycket hon och jag har gemensamt, och jag var tvungen att ha henne, så det var coolt."

När Carr frågade om om albumespåret de gjorde tillsammans, bekräftade Miley att "SMS (Bangerz)" är en upptempo låt.

"Det är en snabb en, det måste den vara! Det är Britney, bitch! "Skrattade hon.

"Hon har en av de röster som så fort den kommer ut vet alla i hela världen att det är Britney Spears, och det är vad jag ville."

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Skapa flashcards