Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Alla inlägg under april 2012

Av Miley♥cyrus - 3 april 2012 17:31

 
Ögat är Miley's och jag tycker dem är super vackra! ♥)

Av Miley♥cyrus - 3 april 2012 15:07

      


-peacemiley




Av Miley♥cyrus - 2 april 2012 21:57

 


Efter månader av väntan, LOL: Laughing Out Loud slutligen kommer till teatrar. Filmen kommer att ha en begränsad utgåva i USA den 4 maj och kommer att släppas i Storbritannien den 1 juni. Lionsgate uppdaterade sin publicitet sidan för filmen, lägga till några nya pannor (kolla in dem här) och några anteckningar produktion för filmen. I produktionen noterna, regissör och författare Lisa Azuelos pratar om att arbeta med Miley och gjutning henne för Lola.

Arbeta med Miley var lika mycket ett nöje. Även på set, var hon alltid så glad och alltid leende. "Jag har varit så lycklig eftersom med denna amerikanska version jag verkligen hittat samma ras av kvinnor," Azuelos utbrister, "Det är som om vi är samma blod. Vi gillar att arbetet går snabbt, snabbt och smart. Ingen tvekan, ingen argumentera, inga problem. Vi tycker bara det intuitivt och det är alltid rätt. Skjut det. Låt oss göra det. Det är det ", säger hon. Miley var också mycket professionell och ett bra exempel på inspelningsplatsen. Hon var känd för att alltid vara den första där och redo att gå. Hon visste hennes repliker, hon var på toppen av sitt spel, och hon tog sin hantverk på största allvar.

Dessutom imponerade Miley sin regissör med en naturlig talang och en smittande älskvärd personlighet. "Jag älskar Miley så mycket", säger Azuelos. "Först av allt, hon är så begåvad ... Naturligtvis, om hon är där hon är idag är det inte för att hon har haft tur. Det är för att hon är ren energi: hjärta och glädje. Jag tror att folk älskar henne för goda skäl. Hon ger kärlek till människor. Och folk älskar verkligen henne tillbaka. Jag är inte säker på att jag hade det så mycket i den franska filmen, men här har jag kemi mellan Demi och Miley det är helt utom kontroll. Och jag skapade det. De två av dem fungerar som de har varit i samma rum sedan Miley föddes. Även om Miley och Demi inte riktigt ser likadana ut fysiskt, de ser likadana i samma rum. De är som mor och dotter. Jag har varit så lycklig att båda av dem gjorde filmen. "

När Miley träffade Azuelos på Demi Moores hem, sa Miley "Innan du beger dig där jag läste manuset och jag genast sade till mig själv," jag går in där och skriva vad kontrakt som de behöver mig att skriva. Vad de vill. "Miley fortsätter," jag läste det. Jag blev kär i den. Jag blev kär i Demi. Allt om den här filmen rörde vid mitt hjärta. Jag visste att det var som en perfekt sak för mig. Och Lisas fantastiskt. "

Miley (Lola) ser sig själv i sin karaktär. Hennes förhållande med Azuelos och Moore bidragit till att skapa ett realistiskt familj-liknande miljö att utvecklas. Säger Miley: "Jag har alltid haft en riktigt bra relation med min mamma. Men det är bra när du också kan få en annan kvinna i ditt liv som du kan gå till och prata med, som väl en som är som en mor siffra, men också bara en vän utan förväntningar. Och du kan bara säga vad vill. Det är vad Demi och Lisa är för mig. På slumpmässiga dagar jag får en text från Demi när jag kan vara nere. Och jag får en text som, "Din andra mamma älskar dig." Och det ska bara vända din dag runt. "

Det är så häftigt att se så många positiva kommentarer och kärlek till Miley! Miley tar kärlek till miljontals fans över hela världen. Hennes talang och hängivenhet till utstrålande kärlek är ett av många skäl till varför fans är så inspirerade. Jag kan inte vänta på LOL att släppas!

Av Miley♥cyrus - 2 april 2012 21:51


Källa står på bilden!:)

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards