Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Alla inlägg under juni 2012

Av Miley♥cyrus - 2 juni 2012 17:52

               


-mileyandthesmiley

Av Miley♥cyrus - 2 juni 2012 17:49

     


-mileyanthesmiley

Av Miley♥cyrus - 2 juni 2012 17:45

Miley kommer att göra en plåtning nästa vecka i Los Angeles för en tidningen September cover.

Miley's vänner säger att Miley kommer att täcka Marie Claire igen!


-mileyanthesmiley

Av Miley♥cyrus - 2 juni 2012 17:33


Plats: De eleganta lyx-hotell SLS i Beverly Hills (310 Euro / natt). I en svit på femte våningen sitter Miley  på en soffa, barfota. Mig, Reporter på BRAVO, är här för en exklusiv intervju. Och hon inte hålla tillbaka!

BRAVO: Miley, många människor är oroliga för dig eftersom du förlorat mycket i vikt senare ...

Miley: Jag älskar att mina fans tycker om mig. Men jag är friskare än någonsin! Jag är varken anorektisk eller har jag psykiska problem eller skära mig själv. Verkligen, jag passar som  en fiol och i ett bra humör!

BRAVO: Har du brytt dig om dessa ryckten?

Miley: Nej, jag lärt mig att det är irrelevant vad jag gör - någon kommer ta illa upp ändå. Om jag förlorar några kilo eftersom jag bytt diet, jag anorektisk. När jag brukade ha några kilo mer kallades jag fet. Om jag har sex, jag är en slampa. Om jag inte har sex, jag är en förlorare. Vad är det med det? Därför lever jag mitt liv hur jag vill - och jag är nöjd med det. Om man bryr sig över detta måste man klara det själv.

BRAVO: du låter fortfarande lite upprörd ...

Miley: Nej, det är jag verkligen inte. Jag lärde mig mycket om det från min pojkvän Liam. Han är verkligen lugn - han blir inte upprörd lätt. Jag beundrar det och försöker leva efter det.

BRAVO: Så vad säger Liam om din nya kropp?

Miley: Liam är glad att jag mår bättre nu än tidigare. Han stöttade  mig att ändra min kost. Min läkare sa att diagnosen att jag har en glutenintolerans. Det är ett protein som vissa människor inte kan smälta.

BRAVO: Vad är på din diet nu?

Miley: I första hand fisk, kyckling, sallad och frukt - och lite rött kött från tid till annan. Men inte stekt, bara kokta eller grillade. Och jag äter inte vitt bröd, bara glutenfritt wholewheat bröd.

BRAVO: Det är inte bara problem i verkliga livet, dock. I din nya film "LOL" du spelar 16 åriga gamla Lola, som har en massa problem själv.

Miley: Ja! Lola är en typisk tonåring. Jag tror att många tjejer kan identifiera sig med henne. Och pojkar som kommer att se filmen kan lära mycket av henne om tjejer (skrattar).

BRAVO: Lola har sin första sex i filmen och är rädd för att prata om det med sin mamma. Har du berätta för din mamma allt du gjorde med din vän i sovrummet?

Miley: jag nog sa jag till min mamma mer än vad hon ville veta (skratt). Jag har verkligen tur, jag och min mor var alltid nära. Jag hade aldrig  hemligheter från henne.

BRAVO: Din mamma är också producent av filmen och din chef. Gör detta arbete på set?

Miley: Ibland är det en smärta (skrattar). Jag kan inte stå när hon säger: "Gör scenen igen så här och här." Då ska jag säga till henne: "Mamma, du är inte en skådespelare lämna det till mig och direktören." Men det är ok att hon finns on set - vi litar på varandra till hundra procent. Det är en skön känsla, eftersom förtroende är mycket viktigt i vår verksamhet - och inte något som kan tas för givet.

Av Miley♥cyrus - 1 juni 2012 16:19

"such a glorious day making sweet tunes. couldnt think of people id rather share this beautiful sunset with."

"such a lovely memorial day ❤☀���� "



Såå fina bilder!♥ 

Av Miley♥cyrus - 1 juni 2012 16:06


Det sägs att LOL kommer komma ut på DVD 31 juli i USA! Men detta är inte säkert än men om det är sant så undra om den kommer ut då i Sverige också!:)

Längtar, längtar, längtar!!♥


So undercover sägs komma ut på bio 27 juni i USA men en tjej som äger den här bloggen har frågat SF bio men dem säger att den inte kommer att ´visas på bio utan kommer komma ut på DVD på en gång!


Aja vi får hoppas att det blir snart!♥



Av Miley♥cyrus - 1 juni 2012 16:02


 

Ingen bild

Missstar.bloggplatsen.se

Fredag 1 juni 07:38

Liam är väll nt ihop med Miley längre? Kolla gärna in min blogg





Svar:

Hejhej:) Jo dem är fortfarande tillsammans! Ja det ska jag göra!

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards