Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Inlägg publicerade under kategorin Tidningar♥

Av Miley♥cyrus - 7 augusti 2012 17:32


-mileycyruscity

Av Miley♥cyrus - 7 augusti 2012 14:26

Den kommer ut i morgon men en kompis till mig prenumenerar på tidningen så hon får den dagen innan!

Var vänlig skriv källa om du tar!:)

Av Miley♥cyrus - 7 augusti 2012 13:33

För några dagar sedan stog det om fake samtalet om att det var inbrott hemma hos Miley!
Skriv källa om du tar tack!:)

Av Miley♥cyrus - 6 augusti 2012 16:57

 

Förlovad med skådespelaren Liam Hemsworth och sätta sista handen på en vågad nytt album, har Miley Cyrus vuxit upp och redo för hennes nästa handling. Hannah vem?

Miley Cyrus gränser i hennes rymliga bakgård i Kaliforniens palm-dubbade San Fernando Valley bär en figur-flaunting halv-shirt, Daisy Duke cutoffs och nitade sneakers plattform, ett utseende så redneck-snål att genom kvällen, kommer bloggare har korsfäst henne för det. Inte för att hon bryr sig. Cyrus har aldrig varit i bättre form, både fysiskt och känslomässigt, en 19-årig smällare med tvättbräda abs, en rökig skratt och en smutsig mun, som dessa dagar bär ungefär lika mycket likhet med hennes tidigare Disney-stjärnan själv som en Mojito liknar en läsk. Nafsa på Cyrus "klackar är en tumlande förpackning av fyra räddningshundar, medan en femte, en bulldogg som heter Ziggy, vilar inuti. Tidigare åt Ziggy två Jacquie AIChE armband rätt off hennes handled. "Hon är en envis liten tik, att en" Cyrus säger hennes röst syrlig och påminner om sitt hemland Nashville. "Hon lyssnar inte på mig. Hon är kär i Liam. Hon älskar mig när han är borta, men hon är helt åt mina diamanter på syfte. Hon sket ut dem hela morgonen! "

Den Liam hon hänvisar till är Cyrus nypräglade fästman, Australian import Liam Hemsworth, det band 22-åriga stjärnan i The Hunger Games och hennes pojkvän under de senaste tre åren. Paret bor tillsammans i 8000 kvadratmeter villa i medelhavsstil Cyrus "familj en gång bodde i. Hon flyttade tillbaka i förra året när hennes föräldrar flyttade två dörrar ner. Cyrus mamma, Tish gjorde det mesta av utsmyckning tenderar vilket mot överdimensionerade Öst-influerade stycken, rejäla bord gjorda av regenererad trä, en jätte, modern soffa som Cyrus och Hemsworth "sömn på hela tiden", och andliga inslag som en sten Buddha och målade, träkors som Cyrus har samlats i sina resor. Här omges av höga träd och säkert förskansade inne i henne palatsliknande bostad, har Cyrus utter integritet. "Det är ungefär som ett svart hål. Och ingen kommer att ha sex med mig när P. Diddy bor tvärs över gatan ", skrattar hon.

Cyrus fortsätter otroligt nära med sina föräldrar - hennes pappa är landets crooner Billy Ray Cyrus - och spänner över Bob Hope änka gräsmatta få åtkomst till deras grind. "Hon gav mig tillåtelse", säger hon, sött. "Om Liam reser och jag känner krypt ut, kan jag gå till mina föräldrar". Eller jag går dit på morgonen för kaffe. Det är verkligen konstigt [sova] i mina föräldrars rum. Nu är det mitt rum, och Liam är på min pappas handfat och jag på min mammas. Det är verkligen konstigt, men också riktigt cool. Första gången jag någonsin träffat eller hängas ut med Liam var här. När han först flyttade till Amerika, hade han inte någon familj här, så vår familj blev hans. Det är där alla våra minnen görs. "

Fast hon kommer inte att avslöja exakt hur hennes fästman dök frågan medger hon att det hände hemma och var en "fullständig överraskning." Ingen, inklusive hennes föräldrar, visste att det skulle komma. "Jag hade ingen ingång", Cyrus, säger hennes förlovningsring, en 3,5-karats Neil Lane diamant ligger i ett gult-guld band med fina filigran detaljer. "Vi hade varit typ för att tala om att vi var förlovade och jag såg något liknande online på en punkt och tyckte det var riktigt vacker, men jag brukar ha ökade guld. Jag älskar att det är gammalt och har en historia. Och jag är glad att det inte ser ut som något annat jag bär. "

Läs Mileys hela intervjun när septembernumret av Marie Claire träffar tidningskiosker och affärer den 17 september.

  
 
Av Miley♥cyrus - 6 augusti 2012 16:51

Miley Cyrus, 19, är kampen mot kritiker som tycker att hon och fästmannen Liam Hemsworth, 22, är för unga för att gifta sig. "Livet är för kort för att inte vara med den person du vill vara med", säger hon i september nummret av  Marie Claire. "Jag vet inte jag bryr mig inte  riktigtom bröllopet eller papper så mycket som jag gör det löfte vi har gjort med varandra. Och vi vill ha en lång förlovning. "  Miley säger att det var en "fullständig överraskning" när Hemsworth dök frågan den 31 maj, men hon godkänner hans val av ring, som enligt uppgift har en hand-diamant från 1880-talet. "Jag bara älskar att det är gammalt och har en historia ... och jag är glad att det inte ser ut som något annat jag bär", säger hon.  Med så många celeb breakups i nyheterna, tillägger "Hannah Montana"-stjärnan, "Ingen av oss är super-avundsjuk. Vi känner varandra och skulle aldrig göra något för att skada varandra. "

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards