Dagliga uppdateringar om Miley Ray Cyrus!

Inlägg publicerade under kategorin Tidningar♥

Av Miley♥cyrus - 2 juni 2012 17:52

               


-mileyandthesmiley

Av Miley♥cyrus - 27 maj 2012 18:18


-mileyandthesmiley


Av Miley♥cyrus - 16 maj 2012 18:47

       

 Och denna super fina poster får man:


 

Några blev upp och ner men, men....

Jag har tagit bilderna själva så skriv skälla om du tar:)

 
Av Miley♥cyrus - 16 maj 2012 16:35

I en nyligen serbisk tidning som heter Bravo Girl, det var en ny intervju med Miley, där hon talade om sin nya skiva, musik, Liam och hennes kost. (Vissa människor säger att den här intervjun kanske inte riktigt, men jag vet inte!)

Du ser verkligen bra, Miles! Hur gjorde du det?
Tack! Tja, gjorde jag dessa resultat tack vare hård träning och glutenfri diet. Läkare berättade för mig att jag bör undvika gluten, vilket jag gjorde! I själva verket är denna diet verkligen enkelt, jag äter inte vete och bröd. Det var konstigt i början men jag blev van vid det. Jag menar, det finns en hel del andra saker att äta, som ris och majs, som jag inte kan äta utan problem.

Du är allergisk mot gluten?
Ja, så det handlar inte om vikt längre, jag vill hålla sig frisk. Jag rekommenderar alla att undvika gluten, kommer du att känna förändringar på huden direkt! Du kommer inte ens vill gå tillbaka.

Du har nyligen attackerades av en mixer jag hör?
Ja [skratt]. Jag har verkligen inte tur med dessa enheter. Jag är okej nu. Inget ont, men jag har alltid bli klumpigt när det gäller dessa saker!

Du tränar hårt, vilka övningar gör du?
Jag blev beroende av Pilates. Det är verkligen bra! Övningar varar en och en halv timme med en paus förstås. Jag känner mig mycket bättre efter det! Efter alla saker jag måste göra, kommer Pilates som en vila för mig. Och ja jag glömde att berätta - Jag springer på morgonen!

Du arbetar på din nya album, kan du berätta lite om det?
Ja, jag är glad över att få arbeta på ett nytt album. Jag vill tacka alla min besättning i studion är det inte lätt för dem att klara mig medan jag spelar in [skrattar].

Kan vi veta något om det?
Låt det vara en hemlighet, men jag kan berätta att det kommer att bli en dans, pop, r & b blandas med några låtar att gråta med.

Är du romantisk?
Ja, inte kan du berätta?

Vad tycker du om The Hunger Games?
Det är en fantastisk film, såg jag det hundra gånger vid det här laget! Kan inte vänta på uppföljaren gjorde Liam ett bra jobb med Gale jag är stolt över honom!

Hur hanterar du distane med honom?
Hårt! Det var svårt för honom och mig och även hans bror medan han var borta filmade The Hunger Games.

Vi såg du har en dyr diamantring! Planerar du på att få engagerade?
Nej! Det är ett gammalt familjeföretag ring som bars av min mormor! Jag älskar den, gammal, romantisk, "Titanic" stil!

Av Miley♥cyrus - 6 maj 2012 18:01

   
 
-mileyandthesmiley 

Av Miley♥cyrus - 5 maj 2012 19:51

         


på sista bilden så står det att nästa nummer kommer att handla lite mer om Miley! och vissa av bildera blev åt fel håll men aja.....

tog bilderna med mobilen så dem blev lite suddiga;)

 

Presentation

   

Namn: Miley Ray Cyrus

Döptes till: Destiny Hope Cyrus

Född: 23 November 1992 (21 år)

Bor: Los Angeles, Californien, USA

Mest känd för: Hannah Montana serien på Disney Channel

Skivbolag: Hollywood Records

Status: Singel

Miley kalender

 Bangerz tour datum:

14/02 - Vancouver, BC BC Pepsi Live @RogersArena

16/02 - Tacoma, WA TacomaDome

20/02 - Anaheim, CA Honda Center

22/02 - Los Angeles, CA Staples Center

24/02 - Oakland, CA Oakland Arena

25/02 - San Jose, CA SAP Center

27/02 - Phoenix, AZ U.S. Airways Center

01/03 - Las Vegas, NV MGM Grand Garden Arena

04/03 - Denver, CO Pepsi Center

06/03 - Omaha, NE CenturyLink Center

07/03 - Chicago, IL Allstate Arena

09/03 - Milwaukee, MI Bradley Center

10/03 - St. Paul, MI Xcel Energy Center

12/03 - Dallas, TX American Airlines Center

13/03 - Tulsa, OK BOK Center

15/03 - San Antonio, TX AT&T Center

16/03 - Houston, TX Toyota Center

18/03 - New Orleans, LA New Orleans Arena

20/03 - Tampa, FL Tampa Bay Times Forum

22/03 - Miami, FL American Airlines Arena

24/03 - Orlando, FL Amway Center

25/03 - Atlanta, GA Philips Arena

29/03 - Montreal, QC Bell Center

31/03 - Toronto, ON Air Canada Center

02/04 - Boston, MA TD Garden

03/04 - East Rutherford, NJ IZOD Center

05/04 - Brooklyn, NY Barclays Center

07/04 - Charlotte, NC Time Warner Cable Arena

08/04 - Raleigh, NC PNC Arena

10/04 - Washington, DC Verizon Center

12/04 - Detroit, MI The Palace Of Auburn Hills

13/04 - Columbus, OH Shottenstein Center

15/04 - Kansas City, KS Sprint Center

16/04 - St. Louis, MO Scottrade Center

18/04 - Nashville, TN Bridgestone Arena

19/04 - Louisville, KY KFC YUM! Center

22/04 - Philadelphia, PA Wells Fargo Center

24/04 - Uniondale NY Nassau Coliseum

02/05 - Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome

04/05 - Antwerp, Belgien - Sportpaleis

06/05 - London, UK - O2 Arena

10/05 - Leeds, UK - First Direct Arena

12/05 - Glasgow, UK - Hydro

14/05 - Manchester, UK - Phones4u Arena

16/05 - Birmingham, UK - NIA Birmingham

19/05 - Belfast, UK - Odyssey Arena

20/05 - Dublin, Irland - O2 Arena

23/05 - Montpellier, Frankrike - Parks & Suites Arena

24/05 - Lyon, Frankrike - Halle Tony Garnier

26/05 - Cologne, Tyskland- Lanxess Arena

28/05 - Oslo, Norge - Telenor Arena

30/05 - Stockholm, Sverige - Globen

01/06 - Helsingfors, Finland - Hartwall

04/06 - Köpenhamn, Danmark - Forum Copenhagen

06/06 - Frankfurt, Germany - Festhalle

07/07 - Zurich, Schweiz - Hallenstadion

 

Senaste projekt


 Bangerz

Typ: Album

Status: släpps 8 oktober 2013

 

We Can't Stop

Typ: Single 

Status: Släpptes 3 juni 2013

Wrecking Ball

Typ: Single

Status: Släpptes 25 augusti 2013

Miley: The Movement

Typ: Dokumentär

Status: På MTV 4 oktober

 

 

Senaste instagram bilder

Senaste nyheter

Kategorier

Arkiv

Translate

Sök i bloggen

Viktigt!

Jag har ingen som helst kontakt med Miley eller hennes familj. Detta är en fansite för fans i Sverige & andra länder. Jag ansvarar inte för felaktig information.

Det är copyright på bilderna och ingen får ta något utan att fråga.

Länkbyten

Undrar du något?

103 besvarade frågor

Kontakt

Mail: miley_world@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards